fredag den 27. juni 2014

Ønsker til min 25 års fødselsdag


Jeg er så småt gået i gang med at overveje, hvad jeg ønsker til min fødselsdag og planlægge dagen  - 25 år, så skal der jo ske noget spændende!

Men... Så var det, at det gik op for mig, at jeg bliver 26 år. 25 år var sidste år, hvor jeg var gravid og derfor var der ikke den vilde fest. I år har jeg ammehjerne og havde så lige bildt mig selv ind, at jeg var et år yngre. øv.

Men nå, 26 år det skal da stadig fejres og "sørgeligt" nok er det, som står højest på min ønskeliste en robotstøvsuger og græsslåmaskine med opsamler!! Jeg trænger virkelig til at komme ud ;)

Der er dog også lidt andre og mere spændende ønsker, fx en kubus skål og andre lækre ting til mit hus. Eller der er faktisk slet ikke flere spændende ønsker, for det næste jeg kom til at tænke på var, at jeg ønskede mig et par praktiske sandaler fra fx Merrell. Jeg er da bare blevet Mor med stort M, var?

Et sidste ønske er der dog, og det er, at min kæreste laver vores walk-in-closet færdig. Jeg håber! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...