tirsdag den 23. september 2014

Musthave til vinteren



En jakke og støvler skal der til, når de kolde dage nærmer sig!

Jakken er ret meget en klassiker for mit vedkommende - jeg køber næsten hver vinter noget ala den på billedet, så det taler selvfølgelig for at købe denne fra Only, men omvendt kunne det måske være sjovere med noget andet.

Støvlerne faldt jeg over i Skoringen - hvis I ikke har været der for nylig, så besøg dem!! Butikken i Esbjerg har i hvert fald fået et seriøst løft med deres nye og meget lækre varer. Før henvendte butikken sig primært til det ældre publikum, men det er der i hvert fald blevet lavet om på :)

6 kommentarer:

  1. Har du læst min blog igår? :-)

    SvarSlet
  2. Sådan har jeg det også med Skoringen. Er svært begejstret for den afdeling de har i Horsens men handler som oftest i Haderslev :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men det er dejligt det har ændret sig, for i Esbjerg har vi ikke lige det store udvalg af lækre skobutikker :(

      Slet
  3. Svar
    1. 800 kr, så det er vel en ok pris for en læderstøvle :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...