tirsdag den 13. august 2019

Reklame spam

og så beklager jeg lige mængden af reklamer som er gået amok herinde...

Da jeg for lang tid siden bloggede meget, der oprettede jeg en bruger via "Adsense", hvilket betød at jeg fik penge, når folk klikkede på reklamerne. Dengang havde jeg ok mange følger, så fik jævnligt udbetalt nogle småbeløb.

Men nu er tiden så en anden og I er 15 der følger med 😅

Men! Adsense er lidt trælse og jeg er meget stædig - desværre, så da jeg for nylig loggede ind, opdagede jeg, at jeg havde 450 kr tilgode derinde. Men.. Man skal minimum have 600 kr stående, før de udbetaler. Så jeg ville egentlig bare have en lille diskret reklame stående herinde, så jeg måske om nogle år kunne få dem udbetalt - men har sgu heller ikke helt styr på teknikken mere og derfor er der tonsvis af reklamer. Det skal jeg nok lige få styr på snarest 🙏🏻


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...