torsdag den 21. marts 2019

Arbejdstider


Nu har jeg i lige knap 1 år været priviligeret som pædagog på botilbud og haft primært 7-15 vagter mandag til fredag og weekend-fri.

Men, hvor savner jeg bare ofte mine tidligere arbejdstider med meget mere variation. Jeg arbejdede hveranden weekend og havde lange vagter her, hvilket betød mange fridage i hverdagene og mere tid med Carla. Derfor nyder jeg i fulde drag, at denne uge er meget mere skæv end sædvanelig. Jeg har aftenvagt i dag, morgen og lørdag - hvilket betyder, at på mandag kan Carla og jeg holde fri sammen. 

Efter børnehave skal hun i dag hjem til sin far og derfor var det også guld værd, at vi her til morgen ikke havde travlt, fordi jeg først møder kl 15. Det betød, at Carla ikke skulle vækkes, hun vågnede selv kl 7.15. Vi spiste morgenmad sammen, så tegnefilm og der var tid til, at hun selv kunne cykle hen til børnehaven - uden stress og jag.

Det er en god dag 🌞 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...