søndag den 3. marts 2019

Søndag

Vi har haft min niece overnattende, så sammen med hende var vi ude på Fislerimuseet. De havde lavet et virkelig fint fastelavnsarrangement, hvor der var mulighed for ansigtsmaling, skatttejagt og pinata slagning.



Efter lidt afslapning, så gik jeg i gang med mine lektier til diplomen og Carla ville også gerne være med, så jeg havde lige en lektiebog liggende, som hun kunne sidde og skrive lidt i. Hun skal først i skole til næste år, men er meget interesseret i ord og bogstaver, så jeg har haft det lidt svært med, at det var 17 dage, som afgjorde hvornår hun skulle i skole. Jeg ved godt, at mange andre har det lige omvendt, men tænker om det sidste år i børnehaven ikke kan komme til at mangle lidt udfordringer.


 
 

2 kommentarer:

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...