onsdag den 26. juni 2013

Drømmehus - landsted





Bare fordi jeg er midt i en meget omfattende ombygning - så stopper det mig altså ikke i at drømme om nye huse og projekter.

Fx faldt jeg lige over dette hus. Igen må jeg sige, at jeg er imponeret over de priser, som husene på landet kan fåes til. Dette hus er næsten nyrenoveret, 125 m2 og til knap 900.000! Min kærestes store drøm er et landsted og han har efterhånden fået mig med på idéen, som I kan se.

Men, drømmen om Endrup huset lever altså også endnu og lige for at tilføje en ekstra sløjfe på den drøm, så er det nye, at jeg nu drømmer om at lave mit eget Bed & Breakfast i den ene ende af huset <3

1 kommentar:

  1. Det er godt at have drømme :) Det virker sørme også som et dejligt hus du har kigget på.

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...