torsdag den 8. maj 2014

Barnedåb




Så er der endelig lidt nyt på bloggen - det er ikke meget ledig tid man har med en lille basse på snart 4 måneder.

Men, for et par uger siden - påskesøndag helt præcist - fejrede vi barnedåb for vores lille Carla Athene. Det var en rigtig lækker dag, som blev holdt herhjemme i vores store stue. Dejligt hjemmelavet mad, lækre gaver og skønne gæster - der var intet at sætte en fingre på :)

Hvis interessen er der, så kan jeg evt vise lidt af hendes fine gaver herinde?? :)

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med hendes dåb. Jeg vil super gerne se hvad hun fik :)

    SvarSlet
  2. Fint lille familiebillede :) Og kagerne ser gode ud!

    Jeg vil gerne se billeder af gaver, kunne være dejligt med lidt inspiration til ønsker!

    SvarSlet
  3. Hvor ser der hyggeligt ud, godt I havde en dejlig dag :D

    - Anne

    SvarSlet
  4. Tak alle 3 <3

    Jeg skal have lige have fundet mit kamera fra gemmerne, så kommer der et indlæg :)

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...