torsdag den 2. oktober 2014

En god løbejogger?


Tiden er kommet til, hvor vi så småt spekulere i at investere i en klapvogn og da vi har en ret god barnevogn, så kunne jeg godt tænke mig en klapvogn, som kan lidt mere - end bare at fylde mindre.

Så mine tanker går på at slå to fluer med et smæk, og købe en løbejogger, som også kan fungere som klapvogn. For jeg synes også, at det kniber med tiden til at dyrke motion, så kunne det være fint, hvis jeg kunne have Carla med mig :)

Derfor vil jeg høre, om nogle af jer derude måske kan anbefale en? Det er jo nogle ret dyre vogne, som hurtigt koster 5.000 kr.

Grunden til mit indlæg er også, at jeg faldt over, at Babysam har den på billedet på tilbud til 3.500 kr. Den er fra B.O.B og hedder "Revolution Løbejogger" - har nogle af jer den og er den god?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...