søndag den 30. september 2012

Georg Jensen bestik


Da jeg var omkring de 18 år, købte jeg mit første sæt Georg Jensen bestik. Jeg syntes, der var noget særligt fint ved netop denne model og den særlige måde kniven kunne stå på, syntes jeg ret godt om.
 
Nu, 6 år efter, er jeg oppe på at have 8 stk af hver og det har godt nok været en dyr fornøjelse at nå så vidt. Men i forrige uge var jeg heldig at finde bestikket til ½ halv pris i Bahne, så jeg kunne nøjes med at give 100 kr pr. stk og bare denne pris vakte harme ved min kæreste. Han syntes, det var så skørt at give 100 kr for et stykke bestik og tjae... Jeg tænker, at det er noget, som kan holde resten af livet, så jeg har ikke tænkt mig at stoppe min samling her.
 
Hvad med jer, kunne I finde på at give så mange penge for bestik eller noget lignende...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...