fredag den 2. november 2012

Et maleprojekt

 
Kommoden er en af de ting, som også stod i huset, da vi overtog det - og det er først lige i går, at jeg sådan rigtig lagde mærke til, at den faktisk er ret fin. Buerne nederst på den er så flotte og jeg tror, at de måske vil tage sig endnu bedre ud, hvis kommoden blev malet.
 



Min umiddelbare tanke ville være at male kommoden i en sort, skinnende farve - det kunne se så godt ud sammen med porcelængrebene. Eller måske ville det også bare være nok med nye greb og så droppe malingen? Jeg har fundet de fine greb her og lige pt er jeg på nippet til at bestille de nederste til den her skænk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...