søndag den 23. marts 2014

Lav dine egne wallstickers






Efter lang tids arbejde i huset er vi jo nået dertil, hvor det sjove kan begynde - nemlig indretningen.

De store møbler har vi nogenlunde på plads, men de små detaljer så som ting på væggene halter lidt efter. Jer som selv har renoveret vil vide, at man bagefter er ret øm overfor sine vægge, så når der skal hænges noget op, så skal det helst være noget permanent - og derfor er vi nok ikke kommet videre.

Men det skal til at ændre sig, jeg har længe haft kig på de mange wallstickers som findes og det er bare en genial opfindelse! Ingen huller i væggene, nemt at lave om - og nu åbner CreativeCave op for, at man også kan gøre dem helt vildt personlige ved at designe sine egne, lige her.

Jeg har i forvejen allerede printet en del tekster ud og puttet dem i rammer, så nu overvejer jeg om nogen af dem skal klistres på væggen. Hvad tænker I??

Indlægget er lavet i samarbejde med CreativeCave :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...