torsdag den 1. august 2019

Lidt fra hverdagen


Vi er tilbage til hverdagen, heldigvis med et par fridage hist og pist, da det er fordelen ved at arbejde på botilbud. Det har været ret godt at starte op på job igen efter ferie. Den spontane abort er næsten lagt bag mig og jeg har generelt bare en holdning om, at jeg ikke gider at ærgre mig over ting, som jeg alligevel ikke kan ændre.
Så i stedet fokuserer jeg på de gode ting. Vi skal til to bryllupper her i august - og hey, jeg må drikke vin til maden nu og andet lækkert. Den blå kjole fra Gestuz skal jeg have på til det ene bryllup - den anden mangler jeg endnu at finde. Derudover kan jeg også udnytte mit løbebånd til fulde nu. Jeg har en svigerinde som skal med til de samme bryllupper og hun har tabt sig 10 kg på 47 dage! Så lige pludselig er det ikke så svært at finde motivationen til at komme på det skide løbebånd. Jeg kan både finde ud af, at stå op kl. 5.30 og komme på den - og også efter lange vagter.


Og så har jeg jo selvfølgelig Carla. Hende og jeg har haft en masse hygge stunder. Vi har både haft cykelture, hvor vi har plukket blomster, fanget krabber og ellers bare været sammen med den øvrige familie. Så jeg er helt ok :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...