mandag den 19. august 2019

Weekendens bryllup


En uendelig stor tøjkrise, masser af pakker sendt frem og tilbage fra diverse webshops - og så ender jeg i en simpel sag fra Selected købt i Kolding storcenter en torsdag aften kl 19 😅

Jeg må bare sande at flotte prints og vilde farver måske ikke er så meget mig. Men sikke et dejligt bryllup i øvrigt! Det blev holdt på Posthuset i Esbjerg og maden var SÅ lækkert og stemningen helt fantastisk. Nu har vi lige en friweekend og så står den ellers på 30 års fødselsdag efterfulgt af 40 års fødselsdag, jubilæum, fætter/kusine weekend mm. - det bliver nogle dejlige travle måneder.

1 kommentar:

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...