torsdag den 19. december 2019

2019

Hvor er det sidste halve år bare fløjet afsted!

Det har været nogle måneder med blandede fornøjelser. Bl.a. et massivt pres på jobfronten - og heldigvis er jeg blevet klogere omkring, at det absolut ikke er det værd.
Derudover er vi kommet godt på plads i huset, kommet ovenpå igen efter aborten, hvilket klart var nemmest efter at jeg er blevet gravid igen ☺️

Så jeg er taknemmelig for alle de erfaringer som jeg blev rigere af i 2019 og meget spændt på, hvordan det nye år kommer til at blive.

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke! Hvor er det dejligt for jer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, jeg glæder mig også så utrolig meget :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...