søndag den 5. maj 2013

Pæne lamper



 



 
 
 
Jeg er på udkig efter en lampe til soveværelset og i min søgen faldt jeg over nogle, som kunne være et godt bud - og andre var bare flotte til fx et andet rum.
 
Soveværelset har et skråt hvidmalet træloft, så jeg har lidt svært ved at forestille mig, hvordan de forskellige pendler vil se ud, når de sådan hænger fra et skråt loft. Derfor kunne den øverste stålampe måske være en løsning?
 
Men jeg tænker også, at det måske ville blive tamt nok med en hvid lampe, fordi det hele ville blive hvidt i hvidt. Har I nogle foreslag eller idéer til, hvad jeg skal gå efter til soveværelset?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...