mandag den 6. maj 2013

Kæreste-skænderier

 
Eller skænderier er måske så meget sagt, men vi har lidt uenigheder her i det lille hus omkring, hvordan det skal indrettes og hvad vi skal have.
 
 

Fx vil min kæreste rigtig gerne have en elevationsseng - og det vil jeg bare ikke. Jeg synes, at det er dyrt og unødvendigt - og så er jeg sikker på, at man altid vil ligge dårligt i revnen, selv om man får sådan en h-madras i. Hvis nogen af jer har god erfaring med elevationssengene og rent faktisk bruger funktionen, så må I gerne sige til - for så har jeg en kæreste, som bliver glad ;)



En anden ting er, at jeg drømmer om det fineste hvidmalede trægulv i køkkenet - og her er kæresten bare ikke til at hugge eller stikke i. Han synes vidst, at det er endnu en af mine skøre idéer.



Til sidst men ikke mindst, så fandt jeg endnu en ting, hvor vi havde forskellige meninger.. Det var angående vinduer. Vi har et par store vinduer, som måler ca. 100x100, og jeg havde i mit lille hoved forestillet mig, at vi skulle have sådan nogle todelt vinduer, når de skulle udskiftes...
Og heller ikke her var vi enige, vi må vidst have gang i et par komprisser ;)

6 kommentarer:

  1. Vi havde engang elevationssenge(også kæresten ide)
    Men jeg lå konstant i revnen, og vi brugte det aldrig...
    Så nu er de udskiftet med nogle almindelige senge...

    Mvh. Sannah
    instagram: sannahjensen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også tanken om at ligge i revnen der afskrækker mig, øv..

      Slet
  2. Jeg vil gerne sige til. Vi har elevationssenge og er super glade for dem. VI bruger funktionen hver dag både til læsning, tv-kiggeri, og bare når vi ligger og snakker. Både ved sygdom og amning (det kan jo blive aktuelt) er det helt fantastisk at have muligheden for at sidde lidt op med god støtte.

    Vi har så fået en topmadras, der kun har en revne for oven, og vi bemærker den nærmest aldrig, da vi sørger for at vores hovedpuder ligger op til den (håber, det giver mening!).

    Så go for it, men sørg for at købe dem, når de er på tilbud!

    Vh. Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder ikke så ringe, for mine tvivl gik meget på om topmadrassen virkelig var anvendelig. Men min kæreste skal nok blive meget glad, når han læser din kommentar :)

      Slet
  3. Vi har til gengæld skiftet vores ud med elevations senge og elsker dem (de er altså guld værd hvis man ammer om natten, vi pjatter tit i sengen med datteren og håber på at vi senere hen kan ligge og se film osv :)

    SvarSlet
  4. Vi har elevationssenge, vi bruger det næsten ikke, og revenen er noget hø. Vi drømmer om en stor madras uden revne :)

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...