torsdag den 31. juli 2014

Åbningsrabat!


En ny webshop har set dagens lys - nemlig HeeringFashion.com - og i den anledning giver de 20% på deres varer indtil den 14. august + at de kører med gratis fragt og prisgaranti som standard. Det er altså virkelig god service, og er næsten blevet et must for mig, når jeg handler på nettet.

De fører pt mærkerne Saint Tropez, Depeche og Plus Fine, som toppen er fra. Den falder ret godt i min smag, for jeg har bare et eller andet med blonder, det er så fint.

Inden længe kommer der i øvrigt flere mærker til deres shop, så hold lige øje med dem, for jeg tror, at det kunne blive ret godt derinde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...