torsdag den 10. juli 2014

Fodformet Ecco sko!



Barselslivet byder på mange gåture for mit vedkommende - og hvis jeg lige hurtigt må prale, så har jeg siden maj tabt mig 4 kg - og endnu bedre hele 36 cm!

Men, desværre gør mine lange gåture at jeg også ofte har ondt i mine fødder, fordi alle mine sandaler er alt for flade og giver ingen støtte til mine fødder.

Derfor valgte jeg i går at spendere 700 kr på et par nye sandaler... Fra Ecco! Det var altså virkelig ikke sket, inden jeg blev mor, men de er virkeliiig rare at have på. 

Og af at være sådan et par fodformet Ecco sko, så synes jeg faktisk ikke, at de er så slemme udseendets mæssigt - men jeg ved ikke, om det er noget jeg bare billeder mig selv ind?? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...