fredag den 14. november 2014

Sidste dag med 40%





I forgårs var jeg på udsalgsrov i Bilka, fordi de fra onsdag og til og med i dag har 40% på tøj og sko, både til voksne og børn.

Så jeg benyttede lejligheden til at købe et sæt tøj til min kusines dreng og synes sættet var ret fint og cardiganen er af 100% uld.

Samtidig købte jeg også både almindelige og uld bodyer til Carla. Faktisk køber jeg altid bodyer i Bilka og Føtex, de koster kun 20 kr normalt og er af god kvalitet. Så det er næsten fjollet at give mere.

Overtræksfutterne skal bruges, når Carla starter i dagpleje 1/12. Hun kan ikke gå endnu, så tænkte de var ret praktiske.

Og til sidst en sød kjole og så røg der også 3 stykker tøj til mig selv med hjem og lidt andet.

3 kommentarer:

  1. Gode køb :-) Den body du har købt til din nevø har jeg købt til Johan desværre til fuld pris ;-) Hvad fik moren så? Hehe

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul.
    Jeg håber alt er vel, og du snart er tilbage på bloggen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det søde Trine - jeg håber også på at jeg er klar til at vende tilbage nu, håber du kom godt ind i det nye år :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...