tirsdag den 4. november 2014

Sneakers på bud?



Efter jeg er blevet mor er jeg simpelthen blevet så nærig eller i hvert fald lidt af en krejler. Fordi, at jeg for det første næsten ingen tøj og sko køber til mig sig, sammenlignet med tidligere - og hvis jeg endelig skal købe noget, så skal der i hvert fald være nogle procenter.

Det hænger måske også sammen med, at butikker og webshops jævnligt kører med gode procenter - så jeg ville føle mig snydt, hvis jeg gav 800 kr for et par ellers lækre sneaks, fordi den næste gode rabatkode, midseason sale eller januarudsalg venter sikkert liige om hjørnet.

Så har I set et par flotte sko som dem på billedet på tilbud eller har I en rabatkode til fx ASOS, så råb endelig højt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...