onsdag den 1. november 2017

Endnu en ny start

Efter at have boet på Hjertingvej i 1,5 år, så blev det tid til at rykke teltpælene op endnu engang. Jeg er i øvrigt imponeret over, hvor flot Carla tager det. Men jeg blev tilbudt en 13 kvm større lejlighed med nyt køkken til 1500 kr. mindre end min dengang nuværende lejlighed, så der var ikke så meget at overveje, da lejligheden også lå tættere på mine forældre og børnehaven.

Med ny lejlighed så kommer trangen også til en ny indretning, men med julen om hjørnet, så er tiden måske ikke til de helt store investeringerne lige nu - og så fik jeg jo lige lyst til at blogge. For med bloggen kan jeg selvfølgelig dele mine tanker, men det er for mig også en slags opslagstavle, hvor jeg lige kan vende tilbage til ting, som jeg gerne vil huske. Fx hvor det var, at jeg havde set denne smukke rullevogn:


Den kan findes her

Generelt har Ellos bare nogle lækre ting. Jeg mangler også et tv bord og har en lav skænk i tankerne. Allerhelst  ville jeg gerne have en der var lidt autentisk og med patina, men det kræver en stor tålmodighed at finde den rette, så er det desværre lidt nemmere at finde en helt ny.


Den er dog lidt for høj til det tænkte formål, men jeg kan godt lide stilen. Skænken kan findes her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...