onsdag den 2. januar 2019

Velkommen 2019


Det er med stor spænding, at jeg går ind i det nye år. Som altid har jeg gang i mange projekter og et af de helt store er, at jeg skal flytte sammen med min kæreste. Det glæder jeg mig meget til - men ærligt, så er der også med lidt tilbagehold i forhold til min fortid.

2018 har været et helt fantastisk år for mig. Både på kærlighedsfronten, men også arbejdsmæssigt tog jeg et stort sats, da jeg opsagde min faste stilling til fordel for et vikariat. Til marts udløber mit vikariat, men jeg har ro i maven. Uanset hvad udfaldet bliver, så har jeg opnået meget mere end jeg nogensinde ville have gjort i min tidligere ansættelse. Jeg har fået større ansvar og udviklet mig utrolig meget, da jeg samtidig har færdiggjort første modul på diplomuddannelsen "Personlig forandring og ledelse".

Så 2019 starter først og fremmest med Carlas 5 års fødselsdag, anden modul på diplomen og så må vi se, om jeg også får ny adresse.

Godt nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...