søndag den 13. januar 2019

Street food - Fru Andersen


I forlængelse af mit indlæg fra i går, så tænker jeg, at det er utrolig vigtigt at støtte de initiativer, som bliver taget i Esbjerg - som fx Street Food i den gamle biograf.
Jeg læste en artikel på JV om, at det sted med Fish & Chips var gået konkurs og derfor besluttede jeg, at i aften skulle vi derind og spise så vi kunne støtte de øvrige boder.
En pudsig detalje er i øvrigt, at jeg var inde i Street Food kort efter deres åbning og valgte bevidst at købe mad til Carla og jeg ved de to boder, hvor der ingen mennesker var, fordi jeg tænkte det var lidt synd for dem. Det ene sted var Corn House og det andet var Fairbrothers Fish & Chips - og de begge er nu lukket. Jeg var heller ikke super begejstret for maden fra Corn House. Men jeg tænker, at udvalget i Esbjerg efterhånden er så stor, at man virkelig skal skille sig ud for at klare den.

Her til aften fik vi mad fra Fru Andersen. Jeg fik en lille og stor stykke smørrebrød med kartoffel og roastbeef og blev godt mæt. Mads fik dagens ret, som var frikadeller, kartofler med persillesovs. Vi begge syntes maden var rigtig godt. Jeg læste i øvrigt i kommentarfeltet fra artiklen, at mange synes det er dyrt derinde, men vores regning så således ud:

Smørrebrød: 70 kr
Dagens ret: 75 kr
Lille og stor øl: 85 kr
Dessert crepes til deling: 55 kr
=  285 kr

Er det ikke meget fair for to voksne mennesker? Sidst vi var ude at spise var det på Flammen, hvor vi kom af med ca 550 kr og det var meget kedelig mad, så tænker dagens regning var meget fornuftig.

1 kommentar:

  1. Vi bruger der ofte - synes det er ærgeligt sø mange er lukket. Fish and chips stedet var også lækkert synes jeg, har endnu ikke fået noget derinde der ikke var lækkert, og synes de fleste boder har fået tilpasset priserne :) Må prøve Fru Andersen, det ser godt ud!

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...