mandag den 18. marts 2019

Min 70'er stue



Og her var den så, stuen, som i mine øjne er ret stor. Fra vinklen hvor billedet er taget er der mere gulvplads end billedet viser og til venstre, er der åbnet op til et af værelserne, hvor der er en mini "krostue" - den er jeg spændt på, om min kæreste synes vi skal af med 😅

Der er også fra stuen det lækreste store glasparti ud til haven. Huset er jo et typisk 70'er parcelhus og jeg er begyndt at tænke på, om nogle af stilarterne fra den tid skal bevares eller genopføres? Vi har aftalt at bo i huset nogle måneder inden vi påbegynder renoveringen, så der er rigelig af tid til at overveje, hvad der fungerer og hvad der skal fornyes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...