fredag den 20. juni 2014

Det gode udsalg




Så er det første gang, at jeg som mor skal opleve sommerudsalg med hensyn til børnetøj og derfor vil jeg gerne have jeres tips!

For HVOR finder jeg det gode udsalg henne??

Jeg kan se, at Noa Noa har 50%, men deres udvalg er lidt skrabet og det samme synes jeg om Poppy Rose, og alle de andre steder jeg har været forbi.

Er jeg for tidligt på den eller hvornår plejer I supermoms at shoppe lækre ting til billige penge til jeres børn? Det kribler sådan i mine hænder for at købe en masse nyt tøj til Carla Athene, men med udsalget stående for døren, så gider jeg ikke at købe til fuld pris pt....

2 kommentarer:

  1. wheat.dk har mange fine ting til billige penge, og det samme har houseofkids.dk + kids-world.dk.
    Kh Henriette // blondinemor.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for links Henriette :) Jeg var dog også lige ude i Babysam forleden - de havde ret gode procenter, så der kom lidt med hjem og i dag blev der købt tøj hos Marmar til minus 40 % - lækkert :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...