lørdag den 28. juni 2014

Min drømmesofa


Vi har en gammel og grim sofa stående herhjemme, fordi vi er blevet enige i, at den først skal udskiftes, når vi er helt færdige med huset - og det har vist sig at være praktisk nok (også når man har en lille gylpeprinsesse), men jeg længtes godt nok efter at få indrettet vores nye stue.

Lige pt hælder jeg meget til denne sofa kaldet "Nomad dot" - den er virkelig flot! Men efter hvad jeg kan se, kan den kun købes hos "Formela.dk" eller på Sjælland og man vil jo gerne se og sidde i en sofa, inden man køber den.

Men nu må vi se, hvad det ender med, for i ren frustration kom jeg til at byde først 350 kr - senere en hel del mere - på en sofa fra Lauritz. Aktionen slutter om 2 dage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...