torsdag den 25. oktober 2012

Ikea badeværelse






Her er endnu et badeværelses billede til min inspirationsmappe. Selve rummet på billedet er ca. på størrelse med det badeværelse, som vi skal bygge. Jeg synes, at der er en dejlig stemning på det viste billede og kan ret godt lide Ikeas skabe til håndvaske, så lige pt er det den her stil, som jeg satser på.

Noget af det, som jeg synes, der er svært i byggeriet er at finde det rette gulv, som passer til vægge, inventar og det hele, så jeg gemmer hundredevis af billeder for ligesom at se de forskellige muligheder.

3 kommentarer:

  1. Er vild med det øverste billede! Et tip herfra, gå udenom sorte fliser - det samler kalk og det er til at blive sindsyg over når det skal gøres rent..

    Hilsen en med sorte fliser fra loft til gulv i badeværelset! ;-)

    SvarSlet
  2. Det så vi også på :-)
    Men valgte det mørke fra, pga kalk ses på fliser og det mørke trækker støv til sig :-/

    SvarSlet
  3. Jeg er så utrolig glad for jeres kommentarer - omend I brister et par af mine drømme - så er det meget rart med et par tips, som forhindrer os i at lave noget, som vi fortryder :)

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...