onsdag den 10. oktober 2012

Inspiration til stuen



 
Billedet er ikke af den skarpeste kvalitet, da jeg har taget det fra et blad. Men pt, er det her min største inspiration til min kommende stue, og heldigvis har vi en lignende sofa i forvejen med tilhørende puf, så den dyreste post er da sparet.
 
Det kan jeg lide ved stuen er, at der en harmoni og utrolig hyggelig stemning. Jeg kan rigtig godt lide, at billedet hænger lidt atypisk i den ene side, fremfor midten og alle puderne i forskellige farver er også fine. For sig selv ville jeg nok synes puffen var grim, men den passer så godt ind i helheden her.
 
Men måske, ville jeg vælge et andet sofabord, nemlig den her, for den har jeg haft kig på længe. Tror I, at den ville kunne passe ind?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...