fredag den 5. oktober 2012

Margit Brandt vinterjakke


Nu var det næsten lige ved at blive en kende for voksent, når jeg sidder her en fredag aften og bliver begejstret over postkasser - men det kunne min kæreste lynhurtigt lave om på, da han under vores handle-ind-tur fortalte, at han gerne ville betale min vinterjakke <3
 
Det er virkelig en lettelse for min konto. Jeg synes ikke rigtig, at jeg kan tillade mig at købe dyre vinterjakker o.l. med vores forestående huskøb, men samtidig er det os bare svært at begrænse sig, når jeg siden, jeg var 15 år har tjent min egne penge og købt lige, hvad jeg ville.
 
Kender I det??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...