mandag den 25. februar 2013

Inspiration til entréen





9 kommentarer:

  1. Lækre billeder, hvordan er det nu jeres endelige plantegning er blevet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige lavet et indlæg, hvor du kan se det :)

      Slet
  2. Kan rigtig godt lide billede nr 2 & 3 :)

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt lide de to midterste, meget rent og meget nordisk, gik mig tak :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også mine favoritter - bænken er så fin med tæppet :)

      Slet
  4. er vild med billederne...personligt er jeg ikke til stilen på foto nr.1, men idéen er god!
    Drømmer selv om sådan et fladt, højt skoskab i hvidt (keep on dreaming!)

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror faktisk bare, at det skoskab er fra Ikea.. Min veninde har i hvert fald haft et derfra som lignede det meget :)

      Slet
  5. Ih nogle fine billeder du har fundet jeanette!!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, trængte lige til lidt inspiration :D

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...