onsdag den 13. februar 2013

Vemod





Inden vi købte vores Poppel hus, havde vi kig på et helt andet type hus (men med lige så meget arbejde i).. Og jeg må nok sige, at huset og særdeles haven repræsenteret alt, hvad jeg havde drømt om. Det var virkelig indbegrebet af idyl.

Tilfældigt kom jeg forbi huset igen på Homes side og så at huset stadig var til salg og jeg synes, at det var et helt vemodigt gensyn. Jeg har ikke et øjeblik fortrudt, at vi ikke købt Endrup huset, men det hus repræsenterede nu alligevel alle mine drømme. Jeg ved dog, at vi ender med at få et rigtig godt hus ud af vores nuværende, men min kæreste og jeg tager flere gange hinanden i sætninger som: "Når vi skal af med dette hus....", "Vores næste hus...." osv.

Så min lille drøm om en gang at ende på landet lever lidt endnu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...