lørdag den 16. februar 2013

Tilbudsaviser

 


For en gangs skyld - og heldigvis for det da - fik jeg kigget reklamer.. I Silvan fandt jeg nemlig de klinker vi har kigget på, nedsat med 70 kr, så det er rigtig godt timet med, at vi står og skal bruge dem nu.



Jeg gik også fundet et plankegulv, som måske kunne være noget her til huset. Så i morgen skal jeg ud og kigge nærmere på det, så jeg forhåbentlig snart kan få besluttet mig for et gulv.



Bordet stod jeg og kiggede på i Bilka og i dag og kunne ret godt lide det pga de skrå ben, men jeg tænkte, at 6000 kr var lige dyrt nok... Da jeg kommer hjem finder jeg ud af, at den bliver sat ned til det halve fra i morgen. Så den skal jeg lige have vist frem for kæresten og se om den falder i hans smag :)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker spisebord med skrå ben, men ak og ve, min kæreste bryder sig slet slet ikke om det, øv bøv. Så håber din kæreste er til at få med på ideen for bordet er da vildt flot!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det er typisk som ens kærester kan bremse ens gode idéer ;)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...