søndag den 10. februar 2019

1-0 til Billigbørsen

Jeg lod mig vidst rive med, da jeg pludselig endte med at have købt en stand i både Billigbørsen og Flealoppen... Så de næste par uger står på seriøst oprydning 😅



I Billigbørsen på Lillebæltsvej har jeg lejet to reoler i 3 uger. Det kostede 450, fordi de havde et tilbud, hvor man kunne få nr 2 stand til halv pris. Jeg har haft tingene derude i 2 hele dage nu og solgt 9 ting, så salget går indtil videre bedst derude.



Ved Flealoppen har jeg lejet en gulvplads på 1x1 meter i 4 uger til 140 kr. Her har jeg indtil videre kun solgt én enkelt ting. Så det er svært at sammenligne, fordi det er forskellige ting der er til salg de to steder.

Spændende bliver det, om jeg får tjent mine udgifter ind. De næste par dage er jeg i sommerhus, så der bliver der ingen opfyldning derude, men forhåbentlig er der plads til en masse nyt på torsdag 😁

2 kommentarer:

  1. Hvor er det at det ligger? Kunne være man skulle ud og lure lidt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal du da. Billigbørsen er på Lillebæltsvej og Flealoppen er på Nordre Fovrfeldtsvej 🌞

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...