mandag den 4. februar 2019

Jobsamtalen

Så er jobsamtalen overstået. Det var en lidt speciel situation ift. at gå til samtale omkring en stilling, som man har været i de seneste 10 måneder. Men ikke desto mindre var min leder knivskarp og stillede spørgsmål som: "Hvilket aftryk vil du gerne sætte her på stedet", "hvad er din største udfordring", "hvor ser du dig selv om 5 år" osv. Stillingen jeg søgte var som "Koordinerende socialpædagog", men hvor man vil arbejde hen imod, at man bliver "team ansvarlig". Meget spændende og endnu mere spændende, når jeg får svar fra dem.



Dagens ventetid bliver brugt sammen med Carla og min søster. Jeg skal arbejde fra l5-23 i aften, så derfor holder Carla fri, da vi ellers slet ikke ville se hinanden i dag. Senere skal vi ud i Billigbørsen og så håber jeg, at der kan blive tid til en lille lur, for Carla vågnede allerede kl 5 i morges...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...