lørdag den 9. februar 2019

Sommerferien 2019



Allerhelst ville jeg gerne til Grækenland i sommerferien, da jeg har familie der og altid har været vant til at bruge mine somre der. Men startprisen for 1 uge, 3 personer, ligger på ca. 20.000 kr. Så tænker, at det ikke kommer til at ske i år.

Sidste år var vi i Jesper Hus og det var rigtig en ferie på Carlas præmisser, modsat hvad jeg synes charterferier nogle gange kan være. I Jesper Hus legede vi dagen lang og det er så fint og meget lidt kommercielt. Så jeg tror, at vi tager derhen igen i år. Denne gang cirka i uge 25, hvor 4 overnatninger koster omkring de 4000 kr. Carla snakker stadig om Hugo og Rita, så det ville helt sikkert blive et glædeligt gensyn.

2 kommentarer:

  1. Puha det var dyrt med Grækenland!! Vi kan rejse ude for skoleferien i år, det gør det noget billigere, men vi har droppet charter i år. Det er for dyrt! :) Havde også overvejet Jesperhus, men nu har vi bestilt en hyttetur til Astrid Lindgrens Verden i Sverige - også en rigtig børnevenlig ferie. Vi giver 8000 for to voksne og et barn (et barn mere havde kostet 0kr) for færge, overnatning og indgang til parken :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder heller ikke dumt med sådan en ferie, der er det måske mere hele familien der får noget ud af det - hvor Jesperhus ret meget kommer børnene til gode - men et glad barn gør også meget for en ferie..

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...