torsdag den 17. januar 2013

3 par sko til 400!



Jeg havde slet ikke regnet med, at jeg skulle gøre mig nogle januar-kup i denne omgang - og slet ikke, at jeg skulle ende med at købe stiletter, nu hvor jeg er blevet så kærestekedelig og aldrig går i byen mere.

Men ikke desto mindre endte jeg med i fredags at købe hele 3 par stiletter - og så til kun 400 kr alt i alt! Jeg stod ellers og overvejede om jeg skulle have de nederste stiletter i grønne eller i den rustrødefarve, men til 150 kr blev jeg enig med mig selv om, at det godt kunne forsvares at købe begge par - og det har jeg ikke fortrudt..

Har I også fået gjort jer nogle gode kup her i januar?

1 kommentar:

  1. Det var godt nok billigt - jeg kan godt forstå, at du købte begge farver - hvor er de fra?

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...