tirsdag den 8. januar 2013

Mit krea-værelse





I huset får vi to ekstra værelser - som selvfølgelig nok på sigt skal være børneværelser... Men indtil da, så inddrager jeg det ene værelse, og det skal så bruges som mit lille kreative sted - og selvfølgelig glæder jeg mig allerede til at indrette!

Jeg har googlet mig frem til lidt billeder og da resten af huset bliver i en moderne stil, så tror jeg, at mit værelse skal være mere retro og fyldt med farver. Men nu skal værelset selvfølgelig lige først bygges. Vi stødte på en bærende væg i går, som besværligegjorde det hele.. Ahem, tålmodighed længe leve?

10 kommentarer:

  1. Årh hvor er jeg misundelig!!! Sådan et værelse vil jeg også ha' mig!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også så uendelig lykkelig over, for det første bare at eje et hus - men så også at være så heldig, at jeg kan få plads til at blive mere kreativ :)

      Slet
  2. sikke nogle skønne billeder! jeg håber du kommer til at få glæde af dit kreative værelse :-)

    http://www.ceciliemodemedmere.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det er også mit store ønske at blive langt mere kreativ end jeg er :)

      Slet
  3. Årh nostalgi med den orange arkitektlampe, sådan en havde jeg på mit værelse. De er super fede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan hurtig blive enig med sig selv om, at man burde havde gemt en helt masse fra fortiden, fordi det pludselig er in igen :D

      Slet
  4. Elsker billede 2!! Super flotte farver :) har du tjekket Madsens lopperi i kronprinsensgade ud? De har nogle fede retro ting til billige priser, og er der noget særligt man leder efter skal man bare spørge, for de har en masse derhjemme også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også det billede, som inspirerede mig til indlægget - har fundet det lige her:

      http://barewunderbar.blogspot.dk/2013/01/moth-lampe-fra-studio-snowpuppe.html?m=0

      Slet
  5. Nå ja, og kommer der snart noget Update på badeværelses situationen :)?

    SvarSlet
    Svar
    1. Og tak for tippet med loppemarkedet, har aldrig hørt om stedet - men kan se, at de har åbent i dag, så jeg skal helt sikkert forbi :) Der er intet nyt på badeværelses fronten - der er lige en bærende væg og nogle installationer, som langsommeliggør det hele :(

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...