onsdag den 23. januar 2013

Sparetider


... Eller overskriften er måske så voldsomt sagt. Men jeg kan godt mærke, at jeg har fået et andet forhold til penge, efter jeg er blevet "voksen" og har fået hus.

Jeg har altid arbejdet en del og været vant til at købe lige, hvad jeg ville og aldrig tænkt over, at jeg skulle gemme penge til sidst på måneden - så hellere bare lave et overtræk. Men nu er tiden en anden, og da jeg så den rigtig, rigtig flotte kjole på billedet, så tog jeg mig selv i at tænke, at jeg måtte vente til den 1. og så se, om de stadig havde kjolen i butikken, for så kunne jeg evt købe den der.

Der er aldrig før noget i mit liv, som har heddet "vente til den 1.". Men det er vel sundt nok? Jeg har fri på fredag, og der må jeg se, om jeg kan bestå prøven som voksen - for jeg er ret fristet til at stikke ind og købe kjolen.....

4 kommentarer:

  1. Hvor er den også pæn! Jeg kan godt forstå du er fristet :-) Hvor er kjolen fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra Selected og hvis du er fra Esbjerg, så kan den købes i Buksetrolden :)

      Slet
  2. Svar
    1. Det er i hvert fald en holdning, som er god for pengepungen ;)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...