mandag den 8. april 2013

Drømmehus på landet





I weekenden var vi på Restaurant Kammerslusen og spise frokost. Efterfølgende kørte vi gennem Vilslev, som nok er den hyggeligste lille by. Der er snoet små veje, masser af natur og hyggelige huse.

Jeg har overhovedet ikke planer om at flytte - kan bare godt lide at drømme. Så derfor skulle jeg lige tjekke, hvilke huse der egentlig var til salg i Vilslev, da jeg kom hjem.... Og det her var en af dem!

Tænk, at man bare skal 20 km væk fra Esbjerg for at kunne få 190 kvm hus til 1,4 mio....

4 kommentarer:

  1. Ser virkelig hyggeligt ud - KØB KØB KB :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åha, hvis ikke vi havde købt et hus for et ½ år siden (som pt er ét stort byggerod), så havde jeg nok allerede bestilt et møde med ejendomsmægleren, men ja, virkeligheden er desværre en anden :)

      Slet
  2. iiiih, har fulgt din blog i et stykke tid og flere gange tænkt 'hvor har hun god smag, og hvor minder det meget om det jeg selv falder for' - og her har du gjort det igen! Såå flot hus, super fedt hus .. Uff!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækker kommentar! Jeg viste det straks til min kæreste, fordi han så tit synes, at det er nogle mærkelige ting, som jeg kan lide :D Men jeg er rigtig glad for, at du følger med på bloggen og kan lide det jeg viser :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...