onsdag den 10. april 2013

Jeg tror det bliver....

Korfu!


Tanken om sol, strand og afslapning er lige lidt for fristende, så jeg tror, at det bliver Korfu, som vi vælger at rejse til. Der er godt nok ikke den store forskel på temperaturen der og i Barcelona, men jeg tror, at jeg lige pt. er mere til en daseferie, inden det går løs med vores tilbygning.

Men tanken om sol og strand leder også mine tanker videre på badning og badetøj.... Jeg ved godt, at man ikke kan udrette mirakler på 2½ uge, men i det mindste kan jeg forsøge, at få en god samvittighed med god morgenmad og aktiv start på morgenen, som I kan se på instagram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...