onsdag den 10. april 2013

En papirkurv


Øverste billede er fra Modesos blog, hvor hun viste sit badeværelse frem - og jeg straks forelskede mig i hendes idé med at bruge en papirkurv til at opbevare sit toiletpapir i. Den viste er fra "Notre Dame", som jeg ikke har kunne opstøve på nettet - desværre..
I stedet har jeg fundet et alternativ fra Ferm Living som fåes i rosa, sort og gul. Den koster godt nok 400 eller 500 afhængig af størrelsen, men nu har jeg også ejet et hus i efterhånden et ½ år uden næsten at købe noget til huset. Så måske kunne man godt argumentere for, at det var ok, at jeg brugte en masse penge på sådan en ubetydelig ting??

5 kommentarer:

  1. Super fed ide! Den vil jeg tillade mig at kopiere :D er også helt vild med spejlet fra Gubi du viser, men ak og ve, kæresten stejler TOTALT når jeg forsøger at overbevise ham om, hvor læx det er.... Suk :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Heheh, om jeg kender det problem ;) Men ja, så først bagefter, hvor fint spejlet egentlig er :D

      Slet
  2. Notre Dame ligger i København :)

    SvarSlet
  3. Ved ikke om du er til kobber, men jeg har fundet de her kurve, som jeg vil have til mit badeværelse :)
    http://www.hallingstad.dk/Shop/Product/?shopid=657&product=157376

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...