tirsdag den 12. november 2013

25% på Mulberry



Av, en fristende mail, som tikkede ind i min indbakke tidligere i dag.....

En lokal butik, Club B, har i anledning af, at Mulberry i KBH har 25 års jubilæum valgt at fejre dem ved, at de har 25% på alt Mulberry frem til den 20. november 2013.

Mit liv er ikke til den slags luksusheder mere - og netop derfor frister det, fordi jeg mindes de tider, hvor jeg godt kunne finde på at tømme kontoen for sådan et lækkert køb, og så leve af havregryn et godt stykke tid.

Men nu er der desværre andre at tage hensyn til i husstanden. Så jeg ved slet ikke, om jeg tør at begive mig derind... Skal nogen af jer andre derind og lure?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...