torsdag den 14. november 2013

Julegaven til manden


Når min kæreste synes, at det bliver for hårdt med huset, så joker han meget med, at han hellere ville holde fri med en flaske Jack D og en cigar..

Så nu tror jeg, at jeg tager ham på ordet - eller næsten. Cigaren dropper vi, men nogle flotte whiskeyglas kan han få! For efter jul burde der være mere tid til, at han kan slappe af, så jeg må hellere finde på noget forkælelse til ham.

Glassene er fra Normann Copenhagen og deres drikkeglas fra samme serie er også ret flotte.

Hvad giver I jeres kærester i julegave?

6 kommentarer:

  1. Hvor er de lavet i en fed stil. De ville pynte så fint på et bord - også bare til vandglas :)

    Her tror jeg at manden min skal have et nyt objektiv til kameraet, så han har noget at lege med i juledagene - og ikke mindst tage skønne billeder i det nye år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! og ikke mindst ville de pynte i vores nye køkken :D

      Slet
  2. Koncertbilletter og en blue Ray ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gode gaver! Jeg havde også kigget lidt på nogle koncertbilletter til os, men det er lidt svært at vide, hvordan tiden bliver efter jul med en lille bebs :)

      Slet
  3. Hej
    De er bare flotte !
    God Weekend
    Marie

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...