tirsdag den 5. november 2013

Læder bordskåner

 



Vores køkkenprojekt skrider frem med meget hastige skridt, og derfor kan jeg vidst roligt begynde at kigge efter køkkenting.

Jeg ville egentlig have kigget efter nogle skærebrætte, for når nu vi har valgt træbordplade, så vil jeg gerne have den skånet lidt. Derfor havde jeg bl.a. tænkt mig at finde et skærebræt, som kunne ligge ved vasken, så man kunne tage fra der. Dem jeg bedst kan lide er dog i træ og træ i træ matcher bare ikke helt i min verden.

Men, disse dækkeservietter fra LINDDNA kunne måske bruges? Jeg synes, at det er lidt fedt, at de er i læder og så findes der også bordskånere i samme serie. Hvad synes I om dem?

Gryder til induktion skal jeg også have fundet i en fart - er der nogle mærker I kan anbefale her? Le Creuset er drømmen, men det er vidst mere realistisk med noget billigere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...