tirsdag den 19. november 2013

Alt hvidt fra Ikea



I morgen går turen til Odense med trailer og det hele, da jeg har fået solgt teak-sættet og lige passende kan smutte en tur i Ikea.

Men af en eller anden grund så er alt, hvad jeg overvejer at købe hvidt.... Så jeg får da vidst en seriøs udfordring med at få noget farve ind i mit hjem, hvis jeg realiserer alle mine hvide køb.

Det vigtigste jeg skal have købt er vasken fra Ikea og jeg syntes egentlig, at den havde en ok pris til sine 1600, når der kommer ca. 500 oveni for vandhanen... Men jeg fandt så lige ud af, at der kommer yderligere ca. 500 kr oveni igen, da selve vasken åbenbart ikke er med i prisen. Det kunne de altså godt lige have beskrevet lidt bedre, for det var et rent tilfælde, at jeg fandt ud af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...