tirsdag den 5. november 2013

Anbefaling til håret


Jer som fulgte med på min gamle blog, kan måske huske, at jeg i en meget lang periode sværgede til Toni&Guy, når det kom til shampoo og balsam.

Jeg synes stadig, at det er nogle fantastiske produkter - men mit liv er lidt et andet nu, så jeg er ikke længere i London to gange om året, hvor produkterne kunne købes meget billigt.

Heldigvis, har jeg fundet et andet - og billigere alternativ. Nemlig den kære Gun-Britt. Hendes shampoo og balsam er så godt til mit hår - det gør det glansfuldt og holder det rent i længere tid.

Så hvis I overvejer at prøve noget nyt til håret, så har I hermed min anbefaling :)

2 kommentarer:

  1. hvis du skal over grænsen (tyskland) er der toni & guy til billige penge. find de små "supermarkeder" på fx flensborg gågade, som forhandler hudpleje, helsekost, bind, sprays m.m.

    // Rikke //

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...