mandag den 21. oktober 2013

Bad møbler

 Ikea


 Invita


 Kvik


Silvan
 
 
Der er dårlige nyheder i det lille hjem. Efter at have ventet 5 tålmodige måneder var det meningen, at jeg på fredag endelig skulle have et køkken igen - men nej... Sådan gik det ikke alligevel. Vi er ikke klar til det, så i dag har jeg ringet og udskudt køkkenet, så jeg først får det om 18 lange dage.....
 
 
Dog er der også gode nyheder. Vores nr 2 badeværelse er nemlig pludselig så langt, at jeg nu skal til at tage stilling til, hvilke klinker, møbler osv., som jeg vil have derude. Jeg er lidt i tvivl, om vi skal vælge de samme klinker, som på det andet badeværelse - eller om det ikke gør noget, at man kører et andet tema. Hvad synes I???
 
Et andet valg jeg skal tage er, hvilken håndvask jeg vil have derude. Jeg hælder mest til den øverste fra Ikea - som min kæreste ikke kan lide, øv.. Hvad synes I om de forskellige udvalgte? Eller har I mon nogle helt andre forslag? :)

4 kommentarer:

  1. Ihh hvor træls med det køkken... du skal være hjertens velkommen herhjemme til blomkålspizza efter træning en dag :)

    og jeg er helt klart også mest til den første vask fra ikea... kan du ikke lokke ham med at den sikkert er billigst?

    SvarSlet
    Svar
    1. Blomkålspizza?? Det har jeg nu alligevel aldrig smagt før :p

      Og det er altid en god idé at lokke med den gode pris ;)

      Slet
  2. Jeg synes sagtens, men kan have to ret forskellige badeværelser. Men måske bare med én genganger (f.eks. klinker, håndvask, bruser eller måske bare de samme håndklæder)

    Den fra IKEA eller den nederste ville nok også være mine førstevalg :-)

    /Line
    www.vidunderligevirvar.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Håndklæder ville helt sikkert blive en genganger - men det kan da godt være, at jeg bare skal holde mig til de samme klinker, som på det andet badeværelse, så det heller ikke bliver totalt materiale mix herhjemme :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...