fredag den 4. oktober 2013

Træbordplade eller laminat?


Jeg skal have taget en rask beslutning inden søndag! Træbordplade eller ej???

Kvik kører med et tilbud, så det "kun" kommer til at koste mig 13.000 mere end hvis jeg vælger en laminatbordplade.

Jeg tror mest, at jeg hælder til noget eg, som er det der er vist på billedet - men jeg er så meget i tvivl..

Jeg vil helst have træbordplade - det er min store drøm, men så synes jeg fx, at det er lidt svært hvilket gulv man skal sætte til... Åh, alle de beslutninger!

6 kommentarer:

  1. Tá en træbordplade, det er så meget flottere. Vi har hvidt køkken med mørk træbordplade og hvide døre i hele huset . Gulvet i voreskøkken alrum er sådan noget klik gulv i mørkegrå . Det ligner skiftergulv, men er det ikke. Det er nemt at holde og nemt at rengøre.
    Dejligt at se at jeres hjem begynder og tage form :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det noget linoleum lignende noget i har i køkkenet? :) Tror også, at det bliver træ - jeg skal ringe her kl 9 og give besked :)

      Og ja, hver lille ting der sker herhjemme er en kæmpe lettelse for mig, nu hvor min kæreste ikke selv kan så meget pga hans knæ :(

      Slet
  2. Personligt ville jeg selv tage en i stål eller få lavet en med linoleum på - træ bordplader og mig går ikke hånd i hånd, selvom de er flotte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stål kan være flot, synes i hvert fald det er flot i Mettes køkken - men der har de også delt det op, så øen er af træ og resten stål? Mener jeg :)

      Men det er slet ikke valg her Louise!! :)

      Slet
  3. Jeg har haft træ i mit gamle hus og skal aldrig have det igen. Jeg får stress af vand der bare ligger og ikke bliver tørret væk, jeg synes det stinker det man skal behandle bordpladen med og vandglas der laver grimme ringe + at når man bager og ælter dej. Forget it :)
    Så laminat til mig ja tak

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret i, at der skal en del mere arbejde og omtanke i træbordpladen - men jeg er rigtig glad for mit valg - og så er manden også hoppet med på idéen om klinker i køkkenet, så det løser lidt mit dilemma med, hvilket gulv der passede til en træbordplade :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...