fredag den 4. januar 2019

Årsdag


Snart har jeg årsdag med min kæreste og det er ikke fordi, at vi gør noget særligt ud af det. Men alligevel har jeg lyst til at købe et eller andet til ham, for at udtrykke min taknemmelig over, at han har gjort mit liv så meget bedre.
Mine tanker går på et Hugo Boss halstørklæde, bare uden logo. Han har en uldblazer fra samme mærke, så jeg tænker, at det kunne være fint dertil.
Alt det med at have købt hus og fået barn med en anden og nu stå i et nyt forhold ser jeg som at have fået en ny chance. En ny chance til en ny begyndelse af mit voksenliv. Et liv hvor jeg er blevet klogere og ved hvilke værdier der er vigtige for mig og hvilken fremtid jeg ønsker.
Så jeg kunne ikke være mere positiv over at stå på den anden side og selv være med til at definere mig nye fremtid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...