torsdag den 24. januar 2019

Fleur bodywear



Jeg havde jo ellers svoret, at jeg ikke skulle give efter for januar udsalg, men har tilsyneladende en rygrad som en regnorm! I går så jeg i ugeavisen, at Fleur begyndte udsalg i dag og jeg ejer ikke én bh, som jeg er tilfreds med. Så hele dagen har jeg været i dialog med mig selv, omkring om jeg skulle køre forbi på hjemvejen eller ikke....

Det blev til et ja. Mine seneste fire bh'er har været fra Hunkemöller og synes de har et rigtig pænt design og gode priser, men de er ikke særlige rare at have på. Jeg er også træt af, at man kan se syninger og diverse igennem mine bluser. Så jeg tænkte, at det måske var værd at gå op i en dyrere prisklasse og derfor startede jeg med at kigge på Primadonna, som den blå er fra. Ekspedienten viste mig også andre fra billigere mærker og derfor blev jeg også lokket til at købe det lilla sæt fra Triumph.

De sidder begge to vildt godt og slutter pænt ind til brystet, hvilket jeg ellers har haft svært ved at finde nogle bh'er som gør. Det er dyrt at have mor bryster. Øv!

2 kommentarer:

  1. Det er nogle flotte sæt! Og man kan sagtens mærke forskel på kvaliteten ved dem fra undertøjsbutikkerne og fx. H&M. Ønsker mig det altid i gave, og det holder bare :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jeg desværre helt enig i og hvis man opvejer med, hvor lang tid og mange gange man bruger sit undertøj, så er det jo slet ikke dyrt 😄

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...